3 ingredientai: keksiukai be miltų su mėgstamomis uogomis

3 ingredientai: keksiukai be miltų su mėgstamomis uogomis

Recepto autorius: Virtuvesmenas.lt

Patys paprasčiausi ir skaniausi keksiukai tik iš 3 ingredientų. Ir kadangi nėra miltų, cukraus, riebalų, galima sakyti jie yra sveikas pasirinkimas net pusryčiams ar vakarienei. Ganėtinai desertinė vakarienė, bet kas jos nenusipelno?

Reikės:

  • 2 bananų
  • 4 kiaušinių
  • apie saujos uogų

Uogų kiekis priklauso nuo pasirinktų uogų. Tinka praktiškai viskas – avietės, mėlynės, braškės, mandarino skiltelės, obuolio gabaliukai, galima daryti net su šokolado gabaliukais, razinomis ar riešutais. Tad pasirinkimas platus.

Patarimas: kuo labiau prinokę bananai – tuo skanesni keksiukai. Jei bananai nelabai sunokę, tuomet galima pridėti šaukštelį cukraus ar saldaus sirupo.

Viską sumaišyti ir supilti į keksiukų formeles. Keksiukai neiškyla, tad pilkite iki viršaus. Kepti 190 C temperatūroje 12 min. Prieš imant iš formos leiskite kiek pravėsti, kad keksiukai būtų sustandėję.

Ir viskas! Skanaus! :)